diumenge, 15 de gener del 2017

Treballs de recerca 2017: Behind the scenes of Shakespeare’s Masterpieces

El meu projecte és sobre Shakespeare i tot allò que volia transmetre a través de les seves obres, és a dir, al meu treball faig una anàlisi sobre les emocions i els fets que l'autor amaga a les seves obres. He triat aquest tema perquè des que he sentit parlar d'ell i de les seves obres de teatre, la meva curiositat i admiració ha anat creixent exponencialment. A més, el meu objectiu principal és ajudar a entendre les seves obres i mostrar a tothom com d'extraordinari era i segueix sent Shakespeare.

L'he dividit en parts diferents: he començat contextualitzant el meu treball afegint informació biogràfica, després he analitzat onze obres, que inclouen el seu resum i a continuació, he realitzat una enquesta per saber quin és el coneixement general sobre Shakespeare i els seus treballs. Com ja he dit, el meu objectiu principal és que la gent conegui millor Shakespeare.

Finalment, he creat un blog http://behindthegreatest.blogspot.com.es/ on podeu trobar més informació sobre Shakespeare, anàlisis d'algunes de les seves obres i altres dades interessants.