dimecres, 13 de gener del 2016

Treballs de recerca 2015-2016

Neuromàrqueting

Som realment lliures de decidir sobre les nostres decisions a l’hora de comprar un producte? Fins a quin punt estan les nostres ments condicionades?
El neuromàrqueting és una ciència que estudia com el cervell respon davant de diferents estímuls que se li presenten als individus.

És interessant veure com responem inconscientment a aquests estímuls i de quina manera estan connectats a les nostres emocions
Moltes vegades som manipulats pel que veiem, sentim...i per això actuem diferent segons el que se’ns presenta davant nostre.

La meva part experimental consta de dues parts; la primera part consta d’un estudi sobre una imatge editada amb 27 anuncis diferents. Volia veure quins anuncis quedaven gravats inconscientment a la ment dels homes i quin a les dones.


La segona part experimental era gravar un anunci sobre un cotxe, per posar en pràctica tots els coneixements que he après en aquest treball, i aplicar algunes tècniques (com el color, la música de fons...) com faria una empresa a l’hora de gravar un anunci.

Noemí Jiménez. 2n de Batxillerat.