Neuromàrqueting
Som realment lliures
de decidir sobre les nostres decisions a l’hora de comprar un producte? Fins a
quin punt estan les nostres ments condicionades?
El neuromàrqueting
és una ciència que estudia com el cervell respon davant de diferents estímuls
que se li presenten als individus.
És interessant veure
com responem inconscientment a aquests estímuls i de quina manera estan
connectats a les nostres emocions
Moltes vegades som
manipulats pel que veiem, sentim...i per això actuem diferent segons el que
se’ns presenta davant nostre.
La meva part
experimental consta de dues parts; la primera part consta d’un estudi sobre una
imatge editada amb 27 anuncis diferents. Volia veure quins anuncis quedaven
gravats inconscientment a la ment dels homes i quin a les dones.
La segona part
experimental era gravar un anunci sobre un cotxe, per posar en pràctica tots
els coneixements que he après en aquest treball, i aplicar algunes tècniques
(com el color, la música de fons...) com faria una empresa a l’hora de gravar
un anunci.
Noemí Jiménez. 2n de Batxillerat.