divendres, 27 de gener del 2017

treballs de recerca 2017: Transtorns visuals

El meu treball tracta sobre els diferents trastorns visuals que conviuen avui dia amb nosaltres. Vaig escollir aquest tema perquè des de molt petita el món de l’oftalmologia i de l’òptica m’interessa molt. 

El treball està decidit en dues parts: la part teòrica i la part experimental. En la part teòrica s’expliquen els diferent tipus de trastorns visual, uns més comuns en adults i unes altres més comuns en nens i infants, així com també s’expliquen els diferents tests i proves que s’han de realitzar per tal de detectar a temps qualsevol tipus de  problema ocular. Com a part experimental vaig examinar a uns alumnes d’aquest mateix col·legi concretament de P5B amb una sèrie de proves fonamentals per detectar qualsevol anomalia i molt conegudes com per exemple el test d’Ishihara o qualsevol tipus d’optotips.

Per una altra banda, per poder completar el meu treball una mica més, vaig elaborar una pàgina web on s’explica el meu treball d’una forma més resumida i fàcil .


Gràcies a aquesta recerca, he après moltes coses  sobre aquest tema i també he après a treballar amb els nens petits cosa que ha estat una experiència magnifica i inoblidable.


Sandra S.C., alumna de 2n de Batxillerat.