dilluns, 30 de gener del 2017

Treballs de recerca 2017:Criminologia

El meu treball tracta de la criminologia. He escollit aquest tema perquè m’interessa des de fa molt temps, ja que la ficció i la realitat van molt lligades, i últimament veia que no era del tot cert, que hi havia més darrere una pantalla. Així que vaig decidir aquest tema per aprendre tot el possible.

El treball consta de dues parts: teòrica i pràctica. En la teòrica s’explica què és la criminologia i la seva història, junt amb alguns dels seus camps i els seus tècnics i tècniques corresponents. A la part pràctica es tracten dos temes: un cas de frau de targetes, analitzant de quina manera s’ha pogut clonar una targeta Visa, i s’ha vist que hi ha moltes maneres, des d’algunes molt senzilles fins a unes altres difícils d’aconseguir a la par que perilloses. I també s’ha fet una identificació d’empremtes dactilars, explicant quins són els materials utilitzats i les tècniques que es duen a terme en cada mètode per rebel·lar empremtes.


La conclusió d’aquest treball és que no només he aconseguit els meus objectius, sinó que també he vist que hi ha molts més camps dels que es creuen, i també m’ha fet plantejar-me moltes coses de cara a un futur, per tant, puc dir que aquest treball m’ha servit de molt.



Anna M.C., alumna de 2n de Batxillerat.