dimarts, 24 de gener del 2017

Treballs de recerca 2017: Lesions i reparacions del sistema nerviós

El meu treball tracta el sistema nerviós, concretament de les lesions que es poden produir i de quina manera es poden reparar.

Vaig partir de tres objectius inicials: conéixer el funcionament general del SN, les conseqüències que pot tenir una lesió medul·lar i fer una recerca dels estudis i descobriments actuals per després dissenyar una pàgina web
El meu treball parteix d'una part teòrica que introdueix com s'organitza el sistema nerviós, els teixits i sistemes que el formen, el funcionament... 

A continuació es troba el treball de camp que vaig desenvolupar a la Universitat Autònoma de Barcelona, concretament al Departament de Biologia Cel·lular, Fisiologia i Immunologia. Gràcies a la oportunitat de fer "L'Estada Argó" vaig comptar amb l'ajuda de doctorats universitaris tant per desenvolupar diverses tasques al laboratori, com per seguir el procediment de dos estudis sobre lesions medul·lars fets amb animals.

La meva experiència va ser molt satisfactòria, a més d'adquirir nous coneixements m'ha ajudat a  decidir-me pel grau universitari que vull fer l'any que ve.