dimecres, 1 de febrer del 2017

treballs de recerca 2017: Bits of you: Coneixements d’un cantant

El meu treball de recerca es titula “Bits of you: Coneixements d’un cantant“ i amb ell pretenc apropar el món del cantant una mica més a tots aquells que el desconeixen com també mostrar la meva primera petita aportació al món de la música.

La música forma part de la meva vida des que tinc ús de raó ja que només amb 4 anys ja formava part d’una coral i des de llavors cada record especial dels meus disset anys de vida va acompanyat d’una cançó. Bàsicament aquest és el motiu pel qual vaig decidir començar aquest projecte, tenia molt clar que el treball que m’acompanyaria durant aquests nou mesos seria alguna cosa que m’entusiasmés i no se’m acudeix cap altra cosa amb la que gaudeixi més que cantant. 

He aprofitat l’ocasió del Treball de Recerca com una oportunitat per complir un dels meus projectes personals, ja que aquesta idea d’escriure una cançó feia temps que em rondava pel cap. Tot i així, aquest treball també ha estat un repte personal, no només pel fet d’escriure una cançó des de zero amb tot el que comporta, sinó també el fet de penjar-la a diverses xarxes socials i veure l’impacte que ha causat.



Queralt S.A, alumna de 2n de Batxillerat