dimecres, 13 de gener del 2016

Treballs de recerca 2015-2016


El mite de l’Atlàntida


El meu treball de recerca tracta sobre el mite de l’Atlàntida, un mite molt antic el qual m’ha cridat l’atenció des de fa molt de temps. 

En el meu treball em proposo obtenir més coneixements sobre el mite, investigar com n’és de present en l’actualitat i intentar treure’n alguna conclusió sobre la seva existència. 

La primera part del treball és una introducció del mite, en aquesta part explico la descripció que va fer Plató en els seus escrits sobre l’illa i també ressalto que aquests textos de Plató en són la única font escrita que fa referència a l’Atlàntida. La segona part del meu treball són un conjunt de teories a favor de l’existència del mite com a fet històric. La tercera part són arguments a favor de que l’Atlàntida només és un mite. La quarta part tracta sobre el mite en l’actualitat, on explico els resultats d’una enquesta feta a diverses persones i on esmento moltes obres basades en el mite. Per acabar faig les meves conclusions sobre l’afirmativa existència de l’Atlàntida.

Gerard Torre. 2n de Batxillerat